2013. július 26., péntek

Bevezetés

Sziasztok! Ezt a blogot azért kezdem, mert szeretek olvasni és írni. Bár a legtöbb ötlet, ami megszületik a fejemben, az ott is marad, mert lusta vagyok leírni, de most elhatároztam magam. Sok blogos történetet olvasok és általában azt tapasztalom, hogy a lányok szemszögéből írják le a történetet. Én mást szerettem volna, ezért itt egy rövid összefoglaló: Szabó Máté a valaha élt leghelyesebb 16 éves srác, a lányok szerint, bár egy nagy szemét. Például egyszerre több barátnője is van, sms-ben szakítás, stb. De vajon képes egy ilyen fiú igazán szeretni? Ő sem hitte, amíg nem találkozott azzal a lánnyal. Ott, a metróban, abban az egy órában, minden megváltozott. Mániákusan keresni kezdi a lányt. De vajon megtalálja? Mi lesz, ha megtalálja? Minden kérdésre választ kaptok a részek során. Az ötlet onnan jött, hogy van egy 16 éves bátyám és ismerem a gondolkodását, mert ő nekem olyan mint egy legjobb barát. Mivel én nem nagyon értek a dizájnhoz, egy nagyon jó barátnőm ( és fantasztikus blogger:)) segít nekem: YVONNE. A szereplőkről NEM fogok képeket kirakni, mert mindenkinek a fantáziájára bízom.Remélem tetszeni fog a blogom. Jó olvasást!:))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése