2013. november 1., péntek

Sorry...

Nagyon sajnálom, hogy nem írtam. Mostanában elég sokat kellett tanulni, meg minden összejött, remélem azért nem vesztettem sok olvasót. Az egyik oka a szünetnek az, hogy sok könyvet olvastam mostanában és már a saját történetemet nem tartottam elég jónak, érdekesnek ahhoz, hogy folytassam, na meg aztán a lustaság nagy úr. Holnap megpróbálok új fejezetet írni. Elég nehéz volt rávennem magam arra, hogy megnyissam a blogot, hogy miért, az mindegy. Lényeg, hogy most itt vagyok és próbálok minden héten írni. Jó szünetet (már ami még maradt) és jó hétvégét!:) Berry

2 megjegyzés:

  1. Huh most találtam rá a blogodra!!!! :D imádom <3 <3 <3<3 és cserkész vagy?? Wowwwee ez nagyon király!! Én is és az az NNT-s videooo fuu ...
    Mikor folytatod?? Hihetetlen nagyon tetszik!!! Remélem nagyon hamar hozod a kövit bár látom h novsmber ota nincs semmi de azért remélem megjött az ichlet :D

    VálaszTörlés
  2. Még nem tudom, mikor, de fogom folytatni.:) Örülök, hogy tetszik.:)

    VálaszTörlés