2013. szeptember 16., hétfő

2000

Bűvös szám ez. Hihetetlen, hogy ezen is túl vagyunk, ugyanis megvolt a 2000 megtekintés. Köszönöm mindenkinek, aki olvassa a blogot. Köszönöm, hogy kitartotok mellette, akkor is, ha néha trehány vagyok és ritkán jönnek a fejezetek. Szóval köszönök mindent. Tudom, hogy csak kevesen vagytok, de én nektek írok. Volt egy kis probléma ebből a blog írásból és akkor úgy gondoltam, hogy kész, nem csinálom tovább én ezt abbahagyom. De akkor eszembe jutott a két legjobb barátnőm, hogy mennyire biztatnak , izgatottan várják az új részt és persze ők a legnagyobb rajongóim és rájöttem, hogy nem hagyhatom abba. Miattatok, mert ti néhányan, akik most olvassátok ezt, hiszem, hogy ti is úgy éreztek, mint ők. (remélem) Tudnotok kell, hogy ez nem a legjobb ötletem, mert a fejemben elég sok történet foszlány van, csak lusta vagyok leírni. Nem mindig sikerülnek úgy az epizódok, ahogy szeretném. Szóval, nem húzom tovább az időt, reményeim szerint már szerdán tudok új részt hozni.  Hálás vagyok mindenért. Köszi, hogy olvassátok! Üdv.: Berry<3

3 megjegyzés:

  1. Hát persze, hogy kitartunk amellett, ami fantasztikus!!!!
    De aztán hozd gyorsan a kövit, mert már nagyon várom:D
    Pusziiii <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!! meglepii:)
    irj ide : majorfruzsa728@gmail.com
    hogy ated az okleveled

    VálaszTörlés
  3. Szia!! meglepii:)
    irj ide : majorfruzsa728@gmail.com
    hogy ated az okleveled

    VálaszTörlés