2013. július 27., szombat

2.Fejezet

Mivel ez a rész kicsit máshogy sikerült, mint elterveztem és kicsit szomorúbb lett, ezért egy Rihanna számot választottam:http://www.youtube.com/watch?v=JF8BRvqGCNs
Jó olvasást!:)

2.Fejezet
Na ne!Most csak szórakozik, hogy visszakapjon! Nem hiszem el, hogy képes lenne megölni magát, miattam! Csak egy hétig jártunk, vagy hat nap, á, már nem tudom. Hah, fent van, zöld pötty van a neve mellett! Ráírok! 
Én: Na ne szivass már! Figyelj, le lehet szállni rólam, nem fogok veled járni még egyszer egy ilyen kis hülye trükk miatt.
Türelmetlenül várom, hogy mit válaszol a kis liba! Felhúzott! Mégis ki lenne olyan hülye, hogy kinyírja magát!? Nem érek rá az idióta kis trükkjeire.Miközben várom a választ, csörög a telóm.Gábor az. Felveszem és beleszólnék, mikor megérkezik a csaj válasza. A meglepetéstől nem bírok megszólalni:
Panna: Szia Máté! Panna anyukája vagyok, Panna írt nekünk egy levelet, hogy végez magával és eltűnt itthonról. Kérlek hagyd békén és ne keresd többé. Mindenről te tehetsz!
Hát ez így elég durva.Nem tudom mit reagáljak, úgyhogy lecsapom a notebookom fedelét, felkapom a kapucnis pulcsim és kirohanok a májusi szakadó esőbe, megfeledkezve Gáborról, aki a telómból üvölt, hogy Mátééé, mi van, mi történt, hahóóó. Nem akarok most beszélni vele! Senkivel! Inkább sétálok kicsit. Annyi minden kavarog a fejemben. Miért tette? Soha nem szoktak így reagálni,néhány napig sírnak, meg hisztiznek és túl teszik magukat rajtam, nem nagy ügy. Millió csajt dobtam már így és egyik sem akarta kinyírni magát! Miért pont ő? Ő, aki a suli legmenőbb csaja és bármelyik srácot megkaphatná! Nem értem. Belőle nem néztem volna ki! Na mindegy, majd megtalálják, felépül, jár pszihológushoz, meg ilyenek. Most nem emiatt a csaj miatt fogok megváltozni. Sőt, egy csaj miatt sem fogok megváltozni! Barney Stinson tesókódexe alapján élek, ő a példaképem. Most már nagyjából lenyugodtam. Az eső továbbra is szakad és a nagy gondolkodásban észre sem vettem, hogy már a Margit hídhoz értem. Elsétálok a Margitszigetre, ha már itt vagyok. Már esteledik. Mellettem elszáguld egy pizzafutár motoros, de amúgy kicsi a forgalom, csak a buszok és a villamosok járnak egy két részeg utassal, vagy néhány buliba induló fiatallal. Tíz óra körül lehet. Mesi tanul ,a szüleim meg dolgoznak. Senkinek nem hiányzom. Már a hídon vagyok. Feltámad a szél és néhány újságot meg egyéb szemetet fúj felém. Összehúzom a pulcsim és a szigetre érve leülök egy padra. Előveszem a mobilom és látom, hogy Gábor már vagy 5-ször keresett.Vajon mit akarhat? Tárcsázom a számát, kicsöng. Izgatott hangon szól bele a készülékbe:
-Mi a franc van veled?! Már vagy ötször hívtalak!-mondja mérgesen.
-Fú! Elég durva dolog történt...-kezdek bele.
-Mondd már, ne idegesíts!-mély levegőt veszek és kezdem.
-Tudod, van az a csaj, akit ma dobtam...
-Igeeen...-szól türelmetlenül.
-Hát, kiderült, hogy van lelke...-Gábor beleröhög a telefonba, legszívesebben én is röhögnék, de nem megy-
Szóval...elszökött otthonról és meg akarja ölni magát-hadarom gyorsan, egy szuszra. Gábor abba hagyja a nevetést.
-Húú....ez tényleg durva-mondja lassan, kimérten-Lehet, hogy le kéne állnod. Mi van, ha kinyírja magát, haver?!-rémült a hangja.
-Nyugi! Nem teszi meg, túl elkényesztetett ahhoz-mondom nyugodtan, bár én is ideges vagyok.
-Hol vagy most?-kérdezi aggódva. Túl jól ismer ahhoz, hogy tudja, valószínűleg elmentem sétálni.
-A Margit szigeten-mondom nyugodtan.
-Mi?? Az nagyon messze van! Elmegyek érted!-most kapott jogsit és imád felvágni vele.
-Nem kell, hazasétálok-jólesik a séta és az eső is elállt már.
-De tényleg, még nem is láttad az új kocsimat!De tényleg ne menjek?-kérdezi.Nagyon szeretne dicsekedni a kocsijával. Valami zajt hallok a fák közül. Odafordulok és olyat látok, amit nem akarok elhinni.
Elkezdek rohanni, a telómból Gábor szólongat, villámlik, dörög és az eső újra szakad. Egy sötét alak, azt hiszem egy lány lóg a fáról....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése