2013. augusztus 20., kedd

Hírek

Kedves olvasók! Örvendezzetek, mert visszatértem!:) Újra itthon vagyok, most már fürödtem is, túléltem a 9 napot a Szaharában és nagyon jól éreztem magam. Az NNT-ben voltam (Nemzeti Nagytábor) amivel a magyar cserkészet száz éves fennállását ünnepeltük. Voltak nehézségek, sok várakozás, hosszú utazás, de a hangulat jó volt és szereztem új barátokat. Egyébként a TV-ben is volt riport a táborról. Mindenkinek ajánlom a cserkészetet, aki képes nomád módra élni. Én személy szerint nagyon élveztem, viszont nagyon keveset aludtam, így elég fáradt vagyok. Sajnálom, de ma nem valószínű, hogy írok új fejezetet. Most következik még egy rossz hír!:( Holnap ismét elutazom Szegedre, a nagyimhoz, így még egy ideig nem lesz új fejezet. Sajnálom, de ez most ilyen időszak, minden összejött, meg kiderült, hogy a legjobb barátnőm Sopronba költözik (pff az ország másik végébe:S),ezért elég szomorú vagyok és nem sok kedvem van írni. Egyébként ma találkozom egy kedves barátommal, akivel egész nyáron nem találkoztam és még a kötelezőkkel sem állok sehogy. Ááá, elegem van mindenből. Most nagyon elfoglalt vagyok, kaptam 2 díjat is azt hiszem, még azt is meg kell írnom, szeretném meglátogatni a kutyákat a menhelyen és jó lenne az barátnőmmel is találkozni, mielőtt még elköltöznek, de eközben a szüleim elrángatnak Szegedre és egy perc nyugtom sincs. Ezt a bejegyzést nem terveztem ennyire panaszkodósra, de így sikerült. Lényeg a lényeg, ezerszer is bocsánat, de most még egy kis ideig nélkülöznötök kell a blogomat.:( Sajnálom.
Kárpótlásul szerettem volna belinkelni nektek az NNT-ről szóló kisfilmet, de még nem rakták fel sehova (pff :P)! Ezért inkább valami jó számot küldök nektek! Ez a szám nekem olyan, mintha a tábortűz körül ülnénk és ezt énekelnénk, ezért a táborra emlékeztet! Sziasztok, sietek vissza!:) Berry


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése